اجاره کولر گازی ایستاده

فرق کولر گازی تک فاز و سه فاز چیست این مقاله را به خوبی بخوانید چون هدف شرکت سرمابخش این است تا توضیحات کاملی به مشتریان عزیز بدهد،

اجاره کولر گازی ایستاده شرکت سرمابخش

معرفی اجاره کولر گازی ایستاده تک فاز و سه فاز

در این مقاله میخواهیم راجب فرق بین کولر گازی تک فاز و سه فاز صحبت کنیم، همین طور با ویژگی‌های اجاره کولر گازی ایستاده تک فاز و سه فاز آشنا می شویم.در حال حاضر در اجاره کولر گازی ایستاده نوع برقی که مصرف می شود به دودسته ته تک‌فاز و سه‌فاز تقسیم می شود.به خاطر همین موضوع این فرق در نوع برق مصرفی آن‌ها موجب اختلاف های دیگری در اجاره کولرهای گازی شده است.

برای این که درباره تفاوت کولرگازی تک فاز و سه فاز صحبت کنیم، خوب است تا با مزایای هر کدام به طور کلی آشنا شوید و با اطلاع از این مزایا و نکات مهم اقدام به اجاره کولر گازی ایستاده کنید.

اجاره کولر گازی سه فاز چه مزایایی دارد؟

کولر گازی سه فاز بسیار نیرومند تر بوده و کارایی خوبی در سرمایش فضاهای بزرگ دارد. همچنین قیمت اجاره کولر گازی‌های سه فاز به علت ساختار و راه اندازی سخت آن بیشتر است. به دلیل انتقال حرارت، کولر سه فاز، از انتقال حرارت بیشتری برخوردار هستند و برای محیط‌هایی که فضای بزرگی دارند، بسیار مناسب است.

نکته  مهمی که خوب است بدانیم مصرف برق کولر گازی سهفاز بیشتر از سایر کولرها است و دلیل آن ساختار پیچیده‌تر و کارایی بیشتر آن در محیط‌های بزرگ و با متراژ بالا است.

اجاره کولر گازی تک فاز چه کاربردی دارد؟

لازم به ذکر است، کولرهای تک فاز از قدرت کمتری نسبت به کولرهای سه فاز برخوردارند و در نتیجه برای فضاهای بزرگ گزینه خوبی نیستند. همینطوراز لحاظ قیمت اجاره ارزان‌تر هستند و از نظر مقدار انتقال گرمایش یا سرمایش در این کولر ها، کمتر از کولر سه فاز است. نگهداری از کولر تک فاز نسبت به سه فاز آسان‌تر است و  در نهایت  قیمت اجاره و تعمیر آن کمتر خواهد بود.

فرق بین اجاره کوار گازی تک فاز و سه فاز  در چیست؟

در صورتی که اطلاع ندارید اختلاف یا فرق کولر گازی تک فاز و سه فاز چیست این مقاله را به خوبی بخوانید چون هدف شرکت سرمابخش این است  تا توضیحات کاملی به مشتریان عزیز بدهد، که از تفاوت‌هایی نظیر نوع برق ورودی، ظرفیت کولر گازی، قدرت و کارایی، هزینه نصب و…. مطلع باشید.

اختلاف ظرفیت  در کولر گازی

به صورت کلی کولر گازی‌هایی ۴۸۰۰۰ که اینورتر نیستند هم به صورت تک فاز و هم سه فاز ساخته مش شوند، ولی اگر کولر گازی ظرفیت بیش از ۴۸۰۰۰ داشته باشد فقط سه فاز خواهد بود. ازتفاوت های اساسی بین اجاره کولر گازی تک فاز و سه فاز، می‌توان به ظرفیت آن‌ها اشاره نمود.

برق مصرفی در همه‌ی کولر گازی‌های اینورتر که ۸۰۰۰۰ ظرفیت دارد تک فاز است.

برق ورودی در کولر گازی

نوع برق وارد شده به  اجاره کولر گازی‌، باعث اختلاف در آن‌ها می‌شود. به صورت کلی برق ورودی به کولرهای گازی تک فاز ۲۲۰ ولت و برق ورودی به کولر گازی‌های سه فاز ۴۰۰ ولت می باشد.

مقدار قدرت و کارایی کولر گازی

همانطور که در اول مطلب اشاره کردیم کولر گازی تک فاز کارایی و قدرت کمتری نسبت به کولر گازی سه فاز دارد و در نتیجه برای مکان‌های به نسبت کوچتر مناسب است؛ اما از کولر گازی‌های سه فاز که قدرت و کارایی بیشتری دارند می‌توانید در مکان‌های بزرگ و متراژ بالا برای گرم یا سرد کردن محیط استفاده کنید.

ساختار در کولر های گازی

همانطور که گفته شد کولر گازی سه فاز ساختاری بسیار پیچیده‌تری در مقایسه با کولر گازی تک فاز دارند و در نتیجه کولر گازی‌های سه فاز نگهداری بیشتری نیاز دارند. هزینه اجاره  کولر گازی سه فاز بالاتر از هزینه خرید کولر گازی تک فاز است.

حالت نصب در کولر گازی

نصب  و اجاره کولر گازی سه فاز بیشتر برای مکان‌های بزرگ، اداری، تجاری توصیه می‌شود اما از کولر گازی‌های تک فاز می‌توانید در فضاهای کوچک‌تر استفاده کنید.  جهت نصب کولر گازی سه فاز، به کناور سه فاز احتیاج دارید.

جمع بندی برای اجاره کولر گازی

اگر قصد اجاره کولر گازی را دارید و بین انتخاب کولر گازی تک فاز یا سه فاز سر دو راهی مانده اید باید بگوییم که با آشنایی کامل و مقایسه کولرگازی تک فاز و سه فاز می‌توانید تصمیم نهایی را به راحتی بگیرید و برای این انتخاب به این چند نکته توجه کنید:

نخست در نظر بگیرید برای چه مکانی قصد اجاره کولر را دارید به طور واضح تر اگر برای  مکان های کوچک تر و یا متوسط می‌خواهید آن را اجاره کنید، پیشنهاد ما اجاره کولرهای گازی تک فاز است و بر عکس در فضاهای بزرگ و اداری از کولر گازی سه فاز بهره ببرید.مقدار هزینه ای که برای اجاره کولر در نظر دارید؛ زیرا هزینه کولر

برای اینکه در این مقاله همراه سرمابخش بودید از شما ممنون هستیم، در این مقالع به بررسی کولرگازی تک فاز و سه فاز اشاره کردیم و با فرق های این دو آشنا شدیم. اکنون مطلع هستیم که کولرگازی تک فاز و سه فاز از نظر توان و کارکرد، روش راه اندازی، مقدار مصرف برق، مدل برق، ظرفیت کولرگازی و غیره با یکدیگر مختلف می باشند. درآخر لازم به ذکر است جهت  به کارگیری از کولرگازی تک فاز و سه فازمی بایست از متخصص شرکت سرمابخش در نصب و برق کشی کمک بگیرید. به کار گیری از ولتاژ برق درست در کولرگازی سه فاز خیلی مهم است. در صورت بروز مشکل در آن بازدهی دستگاه کم می شود و منجر به خرابی دستگاه می شود.

 شرکت سرمابخش، قدیمی ترین شرکت دربخش ارائه و اجاره تجهیزات سرمایشی در ایران مفتخر است که در تمامی سال های فعالیت خود مشتریان وفاداری همچون شما داشته است تا با ارائه بهترین کیفیت و خدمات، نام سرمابخش را در ذهن مخاطبان خود هک کرده باشد.